FAQS

ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Το ξενοδοχείο είναι μόνο για ενηλίκους?

Το ξενοδοχείο Kouros Exclusive Hotel & Suites δέχεται επισκέπτες από 16 ετών και άνω.

Πώς θα έρθουμε στο ξενοδοχείο?

Το ξενοδοχείο μας μπορεί να σας κανονίσει ιδιωτική μεταφορά με επιπλέον χρέωση. Σε περίπτωση που θέλετε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο info@kourosexclusive.gr. Μπορείτε επίσης να πάρετε ταξί από το αεροδρόμιο προς το ξενοδοχείο. Αν επιθυμείτε να μετακινηθείτε με το λεωφορείο, θα χρειαστεί να κάνετε ένα δρομολόγιο από το αεροδρόμιο έως την πόλη της Ρόδου και μετά αλλάζοντας λεωφορείο να φτάσετε το Φαληράκι.

Επιτρέπονται τα κατοικίδια?

Τα κατοικίδια επιτρέπονται.
Γνωρίζουμε ότι οι καλύτεροι σας φίλοι είναι πολύ σημαντικοί για εσάς και δεν θέλουμε να σας τους στερήσουμε στις διακοπές.

Πού μπορώ να βρω την καλύτερη τιμή online?

Εγγυόμαστε ότι θα βρείτε την καλύτερη online τιμή online στην ιστοσελίδα μας. Αν βρείτε καλύτερη τιμή διαδικτυακά, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς θα σας δώσουμε την ίδια.

Δεν βλέπω τις ίδιες τιμές που έβλεπα χθες. Είναι φυσιολογικό?

Οι τιμές μας αλλάζουν βάσει της διαθεσιμότητας του ξενοδοχείου ανά ημέρα. Πάντα συστήνουμε στους πελάτες μας να κάνουν τις κρατήσεις τους το συντομότερο δυνατό ώστε να επωφελούνται των καλύτερων τιμών.

Τι έγγραφα χρειάζομαι για το check-in στην άφιξη?

Την κράτησή σας (ηλεκτρονικά ή εκτυπωμένη) και την ταυτότητα ή το διαβατήριο όλων των διαμενόντων.

Τι ώρα ξεκινάει το check-in και μέχρι τι ώρα είναι το check-out?

Λόγω του COVID-19, το check-in ξεκινάει στις 15:00 και το check-out είναι έως τις 11:00. Αυτό γίνεται ώστε να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει αρκετός χρόνος να καθαρίσουμε και να απολυμάνουμε στην εντέλεια το δωμάτιο σας.
Εάν η άφιξη σας είναι πριν την ώρα που ξεκινάει το check-in, μπορείτε να αφήσετε τις αποσκευές σας στη ρεσεψιόν και να απολαύσετε τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου. Αν έχουμε τη δυνατότητα να σας δώσουμε το δωμάτιο σας πριν την ώρα του check in, βεβαίως και θα το κάνουμε.

Μπορώ να αναχωρήσω μετά τις 11:00?

Υπάρχει η δυνατότητα ενός late check out αλλά η υπηρεσία αυτή εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα και συνήθως επιφέρει επιπλέον χρέωση. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν την ημέρα πριν την αναχώρησή σας.

Μπορώ να ακυρώσω την κράτηση μου χωρίς χρέωση?

Οι Μη-επιστρέψιμες τιμές είναι χαμηλότερες ακριβώς επειδή δεν δέχονται τροποποίησης ή ακύρωσης.
Όλες οι υπόλοιπες τιμές παρέχουν μια περίοδο δωρεάν ακύρωσης η οποία αναγράφεται στην επιβεβαίωση της κράτησής σας. Μετά από την περίοδο αυτή δεν μπορείτε να ακυρώσετε χωρίς χρέωση.

Μπορώ να κάνω κάποιο ειδικό αίτημα για την κράτηση μου?

Βεβαίως! Αν έχετε κάποιο ειδικό αίτημα όπως η τοποθεσία του δωματίου (πχ. επιθυμείτε ισόγειο), ή οποιοδήποτε άλλο αίτημα που σχετίζεται με την κράτησή σας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@kourosexclusive.gr.
Η ομάδα της ρεσεψιόν μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να εξυπηρετήσει το αίτημα σας και να κάνει τη διαμονή σας όσο πιο ευχάριστη γίνεται αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τα αιτήματα των πελατών.

*Κάποια αιτήματα πχ. late check out, μπορεί να επιφέρουν επιπλέον χρεώσεις οι οποίες θα επικοινωνούνται την ώρα του αιτήματος.

Υπάρχει Wi-Fi στο ξενοδοχείο?

Το ξενοδοχείο παρέχει δωρεάν Wi-Fi στο δωμάτιο σας αλλά και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.

Το ξενοδοχείο διαθέτει spa?

Το ξενοδοχείο διαθέτει χώρο για μασάζ. Μπορείτε να κλείσετε το ραντεβού σας στη ρεσεψιόν.

Παρέχετε επιλογές φαγητού για πελάτες με δυσανεξίες ή/και αλλεργίες?

Βεβαίως. Όλα μας τα εστιατόρια έχουν τη δυνατότητα να ετοιμάσουν ειδικά πιάτα για πελάτες που έχουν κάποια δυσανεξία ή αλλεργία. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μερικές μέρες πριν την άφιξή σας ώστε να μας ενημερώσετε για τις ανάγκες σας.

Έχω κάνει κράτηση με ημιδιατροφή. Περιλαμβάνονται τα ποτά?

Η ημιδιατροφή περιλαμβάνει πρωινό και δείπνο. Τα ποτά δεν περιλαμβάνονται στις τιμές.

Υπάρχει θυρίδα ασφαλείας στα δωμάτια?

Σε όλα μας τα δωμάτια παρέχεται δωρεάν θυρίδα ασφαλείας.

Το ξενοδοχείο έχει χώρο στάθμευσης?

Το ξενοδοχείο μας διαθέτει δωρεάν χώρο στάθμευσης για τους πελάτες μας.

Το ξενοδοχείο διαθέτει πετσέτες για την πισίνα?

Ναι. Το ξενοδοχείο παρέχει στους πελάτες του πετσέτες για την πισίνα με μια επιστρέψιμη καταβολή των 10€ ανά πετσέτα. Τα χρήματα αυτά αποδίδονται στη ρεσεψιόν με μετρητά και επιστρέφονται στην αναχώρηση σας με την επιστροφή των πετσετών.